Thats what im fighting for!

Stolt, rak i ryggen med en liten hand i min, går vi fram mot skolbyggnadens port över gården, där de andra barnen redan hittat sina vänner, busar, skrattar, leker...
Fram kommer en fröken, sedan kommer nästa, båda som två frågetecken, ngn.säger: man kanske inte ska ta Allting barn säger på allvar?!...
För andra ggn.på kort tid berättade Johannes igår om hur han inte fått vara med å leka med dom andra.
När våran lilla son kom till livet-visste!! jag att han redan då var en liten solstråle, att han skulle bringa glädje, omtanke och omsorg till andra!
Jag visste:)!
Därför gör det så oooont att se när Johannes berättar hur han ställde sej bakom ett hus, ingen såg, då gick han fram ngr.a meter bakom en lyktstolpe, ingen såg, SÅ tog han modet till sej och gick fram till en av fröknarna, som han fortf.inte vet namnen på, i en skola full med barn som för honom är alldeles nya och okända..
Vår lille gosse visade på mod igår-igen!!
Han är en fighter, och kommer fortfarande sprida sin glädje för dem som vill ha den!
Dom andra missar ngt.väldigt fint!
Det Bästa jag gjort-Mina två fina pojkar:)!

Kommentarer
Postat av: Peter

Vår son är så snäll o omtänksam mot andra!!

2010-09-18 @ 08:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0