Ngt slog mej!!

Sitter här, å nej utan alkohol, en Lördagsnatt med min man å spånar på vad jag är duktig på:)!!
Och eftersom den här sighten www.fortrollandevarld.blogg.se är en Marknadsföring av mej:), så tänker jag f.rom dagens datum 26/9-10 erbjuda Konsult-uppdrag inom det jag faktiskt både har kunskap och erfarenhet av men också känsla för=)!

Räckvidden för mina uppdrag får än så länge röra sig inom: Trestads-området,Vara,Lidköing,Götaälvdalen,Gbg.
Jag kommer att ta ut arvode för dels resor, sociala avgifter men också tim-ersättning för själva uppdraget.
Självklart kommer jag snarast kontakta skattemyndigheterna för att återta min F.skattsedel, så att allt går korrekt till!
Och jag lovar er-Jag Är Duktigt  inom:Inredning (självlärd, konstnärsådra+känsla för harmonisk miljö och lätt för att få en snabb överblick + ta träffsäkra beslut:)!  Som Stylist (detta hänger ihop med vad mina vänner brukar kalla mitt klädval: alltid chict;),stiligt, kvinnligt och värdigt +att jag är en suuuper-kandidat till att hitta fynd!!!
Som s.k Livs-coach: Begreppet är säkert en aning misstänksamt och omdiskuterat,men kan man sin sak, har man arbetserfarenhet att vägleda människor i svåra livsval,är detta ngt.man naturligt bär med sig, och har sett gett resultat...Då är det inte så märkvärdigt:)!!
Som Livscoah vägleder jag alltså dig, med undertecknad tystnadsplikt, inom ex.vis svåra val i livet, såsom partnerskap -fortsätta ell.ej, tyder dina drömmar på ett mkt.logiskt och igentligen självklart sätt! Förmodligen kommer du inte at behöva anlita mej för drömtydning mer än en gång, då jag också kommer att förklara dom självklara grunderna för dej:)! 
Arbetslivserfarenhet som jag alla har intyg/betyg på inom ovan omr,  och som jag självklart skickar dig vid seriös förfrågan av uppdrag är b.la:  Föreläsare om att lita på sin Intution,  Intiutiv Rådgivare, arbetat inom boendestöd med vuxna med psykiska funktionshinder -som "coach",Läst Psykologi B -05-06,gymnasienivå m.betyg:MVG, Innehaft egen butik:drivit den helt och hållet själv:dekor,markn.föring,försäljning etc!!!
Skicka mej ett meddelande som kommentar, så hör jag av mig så snart jag läst det:)!
Önskar er alla ett Underbart fortsatt liv tillsammans!
Mia 

Kommentarer
Postat av: Memyself`n...

Hmmmmm.Undrar vilken företags-form som är bäst, nu när reglerna ändrats både till det bättre å till det sämre förAktie-bolag!:(....

Ngn.som har ett hållbart:)! Tips???

Kram!

Mia/Maria

2010-10-29 @ 13:38:36
URL: http://fortrollandevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0