My Back is killing me

Men operera mej tänker jag inte!
Snarare sporrar detta mej än mer att få ett varaktigt jobb, så att jag kan inhandla en säng gjord för onda ryggar..
Har postat fler arbets-ansökningar idag! AF, varför finns AF??? Ska??? man inte vara uppe tidigt,visa sej alert,engagerad,få tillgång till åtminstonde deras själv-service-avdelning??? Ta bort jobben på AF, och tillsätt Lärlings-platser:)! Företag behöver ju ny personal, och vem skadar det att sträcka på sej, känna sitt ansvar, och känna att man åstadkommer ngt.på egen hand??!:)...
Valet ja, det är ju på Söndag. Vill röra om lite i grytan:)!! Få folk att tänka till. Stanna upp. Samarbeta!! Därför ska jag rösta ganska så tvärtemot i alla tre valen;)..!
Föresten, detta drag har tydl.gått vidare:), då min äldsta son tillsammans med kamrater i Kiruna bildat: http://knegarkampanjen.wordpress.com/   That`s my son:)!! Love u,Elias!! Mamma

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0