Min Pärla!:)

...krånglade tyvärr, när jag var ut en sväng till Överby köpcentrum igårkväll för att köpa nya bläck-patroner till min skrivare..Ratten! vibrerade så fort jag kom upp i 90 och fortf.höll på gasen. När jag släppte gasen, försvann vibrationerna. Men svårt att inte! gasa, när man har bilar bakom sej på 90-väg, så läste igenom instruktionsboken, men eftersom alla!?! fl ju självklart?? syns via displaven, så kan inga andra fel tydl.uppkomma??, så goggla på vibrationer i ratten-å vips, hjulen ska balanseras:)! Verkar inte vara ngn.större kostnad ju...och hoppas få ihop tillräckligt på Lördag när jag står på loppis i Gärdhem:)! Skööönt å bli av med gammalt!! Å kuul:) om ja hittar ngt. fint, vackert, annorlunda;)-till mej eller Jojje!! Det är! ju faktiskt på loppisar, second-hand, från vänner å släkten-jag fått ihop till en nice garderob;)! Ska be my Lovely man att ta lite pictures i pose-vid tillfälle;)
Tills dess, håll ut mina vänner;))!
Många Varma Kramar!
Mia/Maria

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh men tack du! :) allt brA?

2010-09-15 @ 16:29:38
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Me

Hej mina vänner!! Gå gärna in på www.fortrollandevarld.blogg.se/fortymorelikethirty

Här lägger jag ut bilder på mej, fashion, å annat kul;)!!

Denna sida dedikerar jag ju mest av allt till nyfikna ev.framtida arb.givare:)!!

2010-09-23 @ 06:19:30
URL: http://fortrollandevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0