Min vän!

Idag!!! blir det att umgås med my Dear old Friend!! i Thn..Jag och Johannes tar bilen bort, och säger även hej:)) till hennes minsta tös:)! Dom är ju inte sååå;) små längre hennes barn, för Oupps!:) vad tiden går fort och åren springer iväg! Saknar ju min!!:)) stora grabb också, så igårkväll skickade jag iväg ett mail om hur mkt! vi saknar honom här, och hur vi:)-alla!! hoppas att han har möjlighet att snart komma förbi oss:)
Fick ännu ett jobb-erbjudande på en av bemannings-företagen jag reggat mej på igår, men detta låg i Sunne, och självklart bodde man även där under hela säsongen:/...-Hade det varit närmare,hade jag ansökt direkt!:))...
Ett nytt och större boende blir det snart för mej och min lilla Jojje:)! Känns helt!:) ok!!!
Kram mina barn <3 <3!..och to everyone else;))
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0